تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
كل الشكر والتقدير للمصممه الرائعه و المبدعه انصح بالتعامل سوف تجد مايسرك
تسلم يافندم ... مبسوكه بالتعامل مع حضرتك
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
شغل احترافي جدا شكرا
العفو يافندم شكرا لحضرتك كتييير
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
ماشاء الله ندى جدا متميزة وعملها احترافي
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
مهنيه بالتعامل ، وسرعه بالتنفيذ والتعديل
ميرسي لحضرتك يافندم
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
أود أن أعرب عن خالص شكري وتقديري لسرعة أدائك المتميز في تنفيذ التصميم المطلوب. لقد كنت متألقًا في التزامك بالمواعيد المحددة وتقديم عمل فائق الجودة، مما يعكس مهارتك العالية واحترافيتك الكبيرة في مجال التصميم.أود أن أشيد بروحك الإبداعية والتفاني الذي أظهرته في هذا المشروع. حقًا، كانت النتيجة مذهلة وفاقت كل توقعاتي.أشكرك مرة أخرى على جهودك الرائعة، وأتطلع للعمل معك في مشاريع مستقبلية بإذن الله.
تسلم يافندم والله ع كلامك الراقي دا بجد واتشرفت بالعمل مع حضرتك وان شاء الله نتعاون مره اخري
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
اتشرفت بالعمل مع استاذة ندى ، شغلها كان جمييل وكانت صبورة ومحترفة في التعامل مع الرؤية التي كنا نريدها لإتمام العمل على أكمل وجه … أنصح بها وبإذن الله ليس أخر تعامل
ميرسي لحضرتك يافندم ع الكلام الجميل دا وتحت امرك اي وقت
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
مبدعة ومتعاونة
ميرسي لحضرتك يافندم
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
متعاونه وأخلاق عاليه.. الجوده عاديه.. وقت التسليم زياده عن اللزوم التواصل احيانا خلال ثواني واحيانا بعد ١٢ ساعه.. ممكن السبب اختلاف الأوقات.. بس لازم اي شخص يطلب منها عمل انه يكون دقيق جدا جدا.. ويعطيها تفاصيل التفاصيل.. شكرا اخت ندى ( كلامي موضوعي بدون مجامله)
ولا يهمك يافندم ولكن عمري ماتعديت ال ١٢ ع الرد واعتقد باقي التقييم واضح ادام حضرتك والعملاء معايا من زمان ومااحد اشتكي بل بالعكس ردودي سريعه ولكن ايضا الرد من حضرتك كان متاخر وتفاصيل حضرتك كانت غير واضحه وغير كامله من البداية لان ماكان عندك علم بالداي كات ... عليا برده لازم اقول تعليق حقيقي وعموما حصل خير وشكرا لحضرتك
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
سريعه بالتنفيذ ومجتهده ومبدعه
ميرسي لحضرتك يافندم اتشرفت بالعمل معك
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
خدمة مميزة
ميرسي لحضرتك يافندم
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
عمل متقن
ميرسي يافندم
تم التسليم تصميم منشورات السوشيال ميديا
|
خدمة ممتازة و تواصل جيد وسرعة في التنفيذ
ميرسي لحضرتك يافندم
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
مصممه مبدعة جدا ومحترفة
ميرسي لحضرتك يافندم
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
شكراً
العفو يافندم اهلا بحضرتك اي وقت
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
شكراً
عفوا يافندم
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
جودة العمل رائعه جدا
تم التسليم تصميم هوية تجارية للشركات والمؤسسات
|
يشهد الله على ما اكتب الاستاذه / ندى .. شكرا لك من اعماق قلبي تعبتك كثير كثير و عدلنا كثير وطلباتي كثير وانتي بالك طويل عليه و عملتي اللي كنت حابه وأكثر و انتي كنت متفهمه واشكرك يعني مش عارف اكفوا غير ربي يوفقك ويرزقك ويسعدك ويعطيك حتى يرضيك
تسلم يافندم مش عارفه ارد ع كلام حضرتك الجميل دا والله شكرا ليك بجد
تم التسليم تصميم منشورات السوشيال ميديا
|
شكرا لابداعك
العفو يافندم شكرا لحضرتك
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
سرعة بالتواصل والإنجاز
ميرسي يافندم لحضرتك وان شاء الله ف تعامل بينا تاني
تم التسليم تصميم هوية تجارية للشركات والمؤسسات
|
الحقيقه اعتبر نفسي محظوظه انو تعاملت مع الاخت ندى من بين المئات الموجودين في الموقع شهادة حق تعامل لبق جدا سرعة في الرد وانجاز العمل اتقان في التصميم وروح متجاوبه مع كثرة اسئلتي. اشكر الاخت ندى ومنها لأعلى المراتب يارب.
والله ماعارفه ارد علي حضرتك بكلامك الجميل دا والله شرف ليا اني اتعاملت مع حضرتك
تم التسليم تصميم منشورات السوشيال ميديا
|
اسرع مصممه في العالم في تسليم الشغل واحترافيه جدا وتفهم الزبون بسرعه اهنيك استمري على هذي السرعه والإبداع
تسلم يافندم الله يخليك كله من زوق حضرتك
تم التسليم تصميم منشورات السوشيال ميديا
|
ندى نمبر ون
هههههههه ميرسي يافندم الله يخليك
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
مش اول ولا اخر مرة
ميرسي لحضرتك
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
أفكار جميلة و سرعه بالتسليم
ميرسي لحضرتك يافندم
تم التسليم تصميم وتغليف العلب packaging design
|
يعطيها العافية استاذة ندى متجاوبة و متقنه
تسلمي لحضرتك كلك زوق اتشرفت بالعمل معك