سلام عليكم برجاء الافاده انا عملت فيزا ايزي باى

سلام عليكم برجاء الافاده انا عملت فيزا ايزي باى واتواصلت مع الدعم الفنى بتاع البطاقه قالولى انه لغى التعاملات بالدولار تواصل مع دعم باي بال عشان يربطولك الفيزا بدون سحب ال 1.5 يورو تواصلت مع فريق دعم باى بال قالولى لا مينفعش لازم نسحب 1.5 يورو من بطاقتك الفكره ان بطاقتى فيها ولاكن مش قادر اسحب ارباحي هل فيه حل ؟

عن الموضوع

التعليقات (6)

منذ 22 يوم و23 ساعة
يا صاحبي ايزي باي خلاص بقا فيها مشاكل كتيره شوف بطاقه بديله
منذ 22 يوم و16 ساعة
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
البطاقة لا تحتاج لإيداع بالدولار، أنت تعمل إيداع 200 ج مصري على إيزي باي، وباي بال بتسحب منها عادي، وبخصوص السحب المبلغ بيتم إيداعه على إيزي باي بالمصري غير متاح بالدولار
لو عايز المبلغ بالدولار لازم تعمل حساب دولاري في أحد البنوك المناسبة .. ليس لدي معلومة تفصيلة بخصوص الحساب الدولاري
منذ 22 يوم و16 ساعة
اربطها وفعل التحويلات الاوتوماتيكية مش لازم تصدقها
منذ 22 يوم و3 ساعات
اربط فيزا ايزى باى بالpaypal الاول همالا فعلا بيسحبوا 1.5 يورو لتأكيد ان البطاقة سارية وبيرجعوها تانى
وافتح التحويل الاوتوماتك بعد ما يتم الربط
وارسال لخدمة العملاء فى باى بال و هما هيظبطتها
منذ 22 يوم وساعتين
ازاي افتح التحويل الاتوماتك
منذ 22 يوم و16 دقيقة
بتدخل على الفيزا من المتصفح مش التطبيق وتفعله

عن الموضوع