الحمد لله، أنا سعيد جداً إنه بفضل الله قدرت أنجز أول مشروع ليا كفريلانسر. بالرغم إن دا lمشروعي الأول هنا، إلا إن الحمد لله العميلة كانت راضية جداً عن الخدمة. الحمدلله أنا عندي خبرة كويسة في مجال الجرافيك، لكن معظمها في شغلي ال full-time عادي، ودي أول مرة أجرب الفريلانسينج على خمسات.
مبارك عبدالرحمن, خطوة البداية دائمًا هي الأهم، ومع الخبرة اللي عندك في الجرافيك أكيد القادم سيكون أفضل بإذن الله. أهم شيء الاستمرار وتطوير أسلوبك في العمل الحر، لأن النجاح هنا يتراكم مع الوقت