فيزا ايزي باي البريد المصري والربط مع باي بال مصر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هل في حد جرب أو حاول رب ايزي باي مع باي بال في الفترة الأخيرة خلال الشهر الماضي والربط نجح واستطاع يسحب فلوس منها ؟

عن الموضوع

التعليقات (24)

منذ 17 يوم و18 دقيقة
ايوة وشغالة عادي بسحب منها
منذ 17 يوم و5 دقائق
وعليكم السلام
نعم شغالة
منذ 16 يوم و23 ساعة
شكرا جزيلا للرد ميادة وسارة
منذ 16 يوم و22 ساعة
معلش يا جماعة فهمونا ايه الي بيطلع الاول ايزي باي ولا باي بال لاني لسة جديده ومش عارفة اعمل اية ؟
منذ 16 يوم و21 ساعة
انا بسال بقالي شهرين مش متوفره طيب ف البريد اعمل اي بقالي كتير بحاول اسحب الفلوس بكذا طريقه مفيش اي حل
منذ 16 يوم و21 ساعة
لو حد عندو اي حل عرفوني ولو عملتو الفيزا عملتوها امتي
منذ 16 يوم و20 ساعة
أخت مياده ممكن اسحب ارباح على حسابك
منذ 16 يوم و8 ساعات
دعاء ممكن تنزلي التطبيق الخاص بايزي باي وتطلبيها منه وتوصلك لحد البيت
منذ 16 يوم و8 ساعات
بجد والله شيماء شكرا جدا ليكي حبيبتي
منذ 16 يوم و4 ساعات
على الرحب والسعة دعاء وبالتوفيق لك
منذ 16 يوم و4 ساعات
ربنا يبارك فحضرتك جميعا يارب
منذ 16 يوم و4 ساعات
بعتذر والله لو ينفع تقوليلي الخطوات لان مش عارفه اطلبها من التطبيق ازاي
منذ 16 يوم وساعتين
لم اقم بطلبها حتى الآن وممكن تبحثي على النت
منذ 16 يوم وساعتين
ردا ع الاخت هند ينفع حضرتك تعمل اي حاجة منهم الاول عادي بس الافضل اعملي اكونت ع بيبال و اكدي هويتك وبعدين اعملي فيزا ايزي باي من اقرب بريد ليكي وفعليها واعملي ايداع بمبلغ حوالي 3$ وبعدين اربطيها ببيبال هيخصموا مبلغ وبعدين هيرجعوه تاني بس اهم حاجة نفس العنوان الي ف البطاقة هو الي تكتبيه ف لما تعملي الاكونت ف بيبال عشان يقبلها بسرعة وبتوفيق ان شاء الله
منذ 15 يوم و19 ساعة
شكرا ميادة علي ردك وربنا يوفقنا جميعا بس كنت قرات ان اكونت بايبال لازم اكون فاتحة حساب في بنك وده بيقي له بطاقة ضريبيه وكده لكن ايزي باي بيبقي اسهل علشان تبع البريد .... فهل ده صحيح
منذ 15 يوم و7 ساعات
لمن يبحث عن بطاقة ايزى باي التواصل مع خدمة عملاء البريد ومعرفة أقرب فرع متوفر به البطاقة

عند إنشاء حساب باي بال يتم اختيار حساب شخصي وليس تجارى
حيث أن الحساب الشخصي لا يحتاج بطاقة ضريبية ولا سجل تجارى
بالتوفيق للجميع إن شاء الله
منذ 13 يوم و8 ساعات
شكرا ميادة على المساعدة والمعلومات
منذ 13 يوم و7 ساعات
الشكر لله استاذة الشيماء ربنا يوفقك
حبيت ارد ع الاستاذة هند انه مش لازم حساب بنكي لبيبال البطاقة البريدية تحل محل الحساب البنكي لانك تقدري ببساطة تحولي الفلوس من بيبال عليها وبتوصل الفلوس فورا ع البطاقة مش زي الحساب البنكي بياخد من 3 ل 5 ايام عمل
منذ 12 يوم و9 ساعات
شغاله طبعا اهم حاجه بياناتك المسجلة علي باي بال تكون نفس البيانات علي فيزا ايزي باي البريد المصري ونزلي تطبيق ايزي باي البريد المصري من المتجر وكلمي خدمة العملاء البريد المصري خدي منهم رقم او كود الرسالة بتاعت باي بال وهيتم خصم حوالي 100 جنيه وبعد التحقق من قبل باي بال هترجعلك في اخر الشهر
منذ 12 يوم و54 دقيقة
شكرا جزيلا محمد على المساعدة
منذ 12 يوم و39 دقيقة
بعد اذنكو انا عملت البطاقة وحطيت عليها فلوس بس مش راضيه تتصدق علي بي بال بيرفضو اعمل اي وكمان خمسات مش راضيه تبعت علي بي بال بيقول ربما الحساب غير مفعل او غير دولي اعمل اي اي الحل
منذ 11 يوم و22 ساعة
قمت بنجاح بربط ايزي باي مع باي بول المهم القيام بالخطوات صحيحة والبيانات تكون صحيحة
منذ 11 يوم و21 ساعة
السحب متاح عادي بس الربط لا مش شغال
منذ 3 أيام وساعة
تجربتي بعد الحصول على فيزا إيزي باي

الحمد لله تم الربط والسحب ولكن ليس من الضروري عمل خطوة تأكيد البطاقة

عن الموضوع