السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ، اتمنى ليكم ايام هنية
انا مين ...
انا شاب مصري في بدايات حياته واسمي "عمر محمود" ، بشتغل كمونتير (فيديو اديتور يعني) وخبرة مش كبيرة بس خبرة سنة كاملة .
يستخدم في شغلي :
Adobe Premiere Pro
Adobe After Effects
Adobe Photoshop *عند الحاجة*
متترددش لحظة واتواصل معايا وانا موجود لخدمتك وده شرف ليا.